ورود
ثبت


1a

 

شرایط گارانتی تیک تاک

خرید از فروشگاه های اینترنتی و تحویل آنها درب منزل، یک تجربه بسیار خوشایند میباشد. البته خریدار نیز باید از کیفیت و سلامت دستگاهی که خریداری کرده است اطمینان داشته باشد و ما برای جلب اطمینان مشتریانمان، سیستم گارانتی و خدمات پس از فروش را با همراهی برخی از شرکتهای معتبر در این زمینه راه اندازی کرده ایم.

خدمات گارانتی ارائه شده توسط تیک تاک در دو بخش درون سیستم تیک تاک و برون آن انجام میشود که گارانتی درون سیستم به معنای وجود گارانتی تیک تاک در 100 ساعت اولیه خریداری محصول است که تیک تاک مسئولیت آن را بر عهده داشته و شرایط استفاده از آن در ادامه ارائه شده است. گارانتی برون سیستم به معنای گارانتی توسط شرکتهای ارائه خدمات پس از فروش بوده و تیک تاک در این زمان، هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه نمی پذیرد. همچنین شرایط و ضوابط استفاده از خدمات گارانتی برون سیستمی توسط شرکت های گارانتی کننده تعیین میشود.

 

100 ساعت ضمانت عودت کالا : این خدمات منحصر به فرد که توسط تیک تاک ارائه شده است، تابع قوانین و مقررات خاصی برای هر گروه کالایی میباشد.

 

  1. کالای دیجیتال : پس از تحویل گرفتن کالای دیجیتال باید حتما مشخصات درج شده بر روی بسته بندی را مطالعه بفرمایید و عکس روی محصول را با عکس سایت مطابقت دهید و در صورتی که مغایرتی از لحاظ سخت افزاری یا نرم افزاری برای شما محرز گردید، قبل از باز کردن پلمپ دستگاه این مشکل را اطلاع داده و دستگاه را ارسال نمایید. هزینه ارسال کالا پس از هماهنگی با دفتر مرکزی و اثبات اشتباه از طرف تیک تاک، به عهده فروشگاه اینترنتی تیک تاک میباشد. دقت داشته باشید که پس از باز شدن پلمپ دستگاه الکترونیکی، گارانتی عودت 100 ساعته ابطال شده و برای دریافت خدمات پس از فروش، باید از خدمات شرکت گارانتی کننده استفاده نمایید.
  2. لوازم جانبی کالای دیجیتال : در صورتی که مشخصات کالای تحویل شده با محصولی که شما خریداری کرده اید، مغایرتی داشته باشد، میتوانید نسبت به استفاده از گارانتی عودت 100 ساعته استفاده نمایید. در این مورد نیز باید دقت داشته باشید که پلمپ محصول خریداری شده شما باز نشده باشد و هیچ گونه آسیبی از لحاظ ظاهری به بسته بندی یا خود محصول وارد نشود. در صورتی که لوازم جانبی خریداری شده شما، در دسته بندی محصولات الکترونیکی قرار داده شود، قوانین بازگشت، طبق موارد مطرح شده در شماره یک میباشد.
  3. لوازم خانگی برقی : لوازم خانگی برقی که شما از تیک تاک خریداری میکنید، شامل 100 ساعت مدت زمان بازگشت تنها در صورت مغایرت مشخصات دستگاه با کالای خریداری شده شما است. پس دقت داشته باشید که تیک تاک هیچگونه مسئولیتی در مورد عدم کارکرد صحیح دستگاه شما نداشته و بررسی این مشکلات، بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد. همچنین در صورت احراز آسیب وارد شدن به دستگاه در هنگام حمل و نقل آن، خریدار نمیتواند از مدت زمان 100 ساعت بازگشت کالا استفاده نماید. در صورتی که شرایط عودت کالا در 100 ساعت اولیه تحویل را دارید، در ابتدا با پشتیبانی تیک تاک ارتباط برقرار کنید.
  4. لوازم خانگی غیربرقی : تمامی محصولاتی که توسط تیک تاک ارسال میشوند، بررسی سلامت دستگاه شده اند و خریدار در صورت وجود مغایرت وسیله خریداری شده و تحویل شده میتواند از گارانتی تیک تاک برای عودت کالا در 100 ساعت اولیه تحویل استفاده کند. لازم است قبل از ارسال کالا برای تیک تاک، با تیم پشتیبانی هماهنگ شود.
  5. ورزش و سرگرمی : طبق مقررات تیک تاک مبنی بر بازگشت کالا هنگام تحویل به مدت 100 ساعت، لوازمی که در گروه ورزش و سرگرمی نیز عرضه  میشوند، دارای قابلیت زمان عودت میباشند و این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که شما از وسیله استفاده نکرده باشید. در صورت عدم دقت در انتخاب نوع سایز وسایلی که در این گروه قرار داده میشود، مسئولیت بر عهده خریدار بوده و تیک تاک، در قبول عودت یا رد آن اختیار دارد. برای عودت کالا به دفتر تیک تاک، باید حتما هماهنگی قبلی انجام شود.
  6. لوکس و شیک : خریدار میتواند در صورت بروز هرگونه مشکلی در نوع بسته بندی یا خراب شدن کالای لوکس و شیک، قبل از استفاده و باز کردن  آن، از گارانتی 100 ساعته بازگشت استفاده نماید. پس از باز شدن و استفاده از محصول یا خراب شدن ناشی از استفاده نادرست، مسئولیت آن بر عهده خریدار بوده و تیک تاک هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
  7. سلامت و بهداشت : لوازم سلامتی و بهداشتی علاوه بر گارانتی اصالت کالا، دارای ضمانت بازگشت تا 100 ساعت پس از تحویل میباشد که شامل انقضا شدن محصول یا نزدیک بوده کمتر از 6 ماه به انقضا میباشد. از کالای بهداشتی خریداری شده نباید استفاده کرد و قبل از ارسال آن به دفتر تیک تاک، باید با همکاران ما در بخش پشتیبانی هماهنگ نمایید.

  

  • در صورتی که پس از هماهنگی با دفتر برای عودت کالا، وسیله دچار شکستگی شده و یا شکل ظاهری آن در هنگام ارسال به دفتر دچار تغییر شود، مسئولیت آن بر عهده خریدار می باشد.

آدرس : اصفهان - میدان شهدا - ابتدای خیابان کاوه - نرسیده به چهار راه باهنر - پلاک 161 - ساختمان طلوع - طبقه دوم  تلفن : 34712198-031

شبکه های اجتماعی

4r 3r 2r
6r 1r 5r

با اطمینان خرید کنید

https://logo.samandehi.ir/logo.aspx?id=40963&p=shwllymabsiywlbqqfti
https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=17701&p=lznbpeukpeukgthvlznb